بازی Assassin’s Creed Nexus VR هم اکنون روی عینک‌های متا در دسترس است

بازی Assassin’s Creed Nexus VR به تازگی برای عینک‌های متا کوئست ۲، متا کوئست ۳ و کوئست پرو در دسترس قرار گرفته است.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟ما در تاریکی می‌جنگیم که به روشنایی خدمت کنیم!
کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟

همانطور که احتمالا در جریان هستید، استودیوی بازی‌سازی یوبیسافت تا کنون چند پروژه در دست توسعه از مجموعه اساسینز کرید در دست توسعه دارد که یکی از این پروژه‌ها، محصولی برای عینک‌های واقعیت مجازی با نام بازی Assassin’s Creed Nexus VR است که امروز به صورت رسمی برای عینک‌های واقعیت مجازی متا کوئست منتشر شد.

Assassin's Creed Nexus VR

بازی Assassin’s Creed Nexus VR که اولین نسخه واقعیت مجازی کل مجموعه است، شما را در نقش برخی از شخصیت‌های برجسته این مجموعه از جمله کانر کنوی از اساسینز کرید ۳، اتزیو ادیتوره از اساسینز کرید ۲، برادرهود و رولیشنز و در نهایت شخصیت کساندرا از بازی اساسینز کرید آدیسی قرار می‌دهد تا از نگاه‌ آن‌ها در دوره‌های تاریخی مختلف، مأموریت‌ها را تکمیل کرده و دشمنان را از پا دربیاورید.

این بازی همچنین شامل چندین نقشه جهان باز و قابلیت حرکت‌های ۳۶۰ درجه می‌شود و در کنار این موارد نیز قابلیت کشتی‌رانی و ناوری فراهم شده و تمام فیزیک‌های کاراکترها بر اساس واقعیت ساخته شده است. همچنین برخی از مکانیزم‌های جدید مثل جاخالی دادن، مسدود کردن به موقع حملات و غیره نیز در این عنوان وجود دارد که می‌تواند سبک نبرد متفاوت‌تری نسبت به نسخه‌های کنسولی ارائه کند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که بسیم می‌تواند در حین مبارزه به تن کند
بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشید


تحلیل + داستان کامل الن ویک ۲

نیل دراکمن جایزه افسانه صنعت ویدئو گیم رویداد NYVGCC را دریافت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط