در این مطلب از سایت تخصصی سلامت و دارویی ویتامین کده به سوال رایج برای چاقی چه قرصی بخوریم پاسخ خواهیم داد و بهترین قرص چاقی بدون عوارض که در مراجعات حضوری مشتریان به داروخانه معرفی می کنیم،اینجا نیز بررسی خواهیم کرد.قرص‌هایی همچون زینک،مخمرآبجو،پودر گین آپ، شربت های اشتها آور در دسته محصولات چاقی و افزایش وزن قرار دارند.اگر فرد لاغری هستید و در تلاش برای افزایش اشتها و تغییر وزن می باشید داشتن رژیم غذایی متعادل و مصرف قرص‌های ویتامینی شما را بدون هیج خطر و عوارضی در این مسیر کمک می نماید.شما می توانید با دریافت مشاوره پزشکی رایگان از متخصصان داروخانه آنلاین ویتامین کده بهترین قرص چاقی بدن و صورت را با بهترین قیمت دریافت نمایید.

راه‌های ایمن افزایش وزن

افزایش وزن می تواند یک هدف برای افرادی باشد که کم وزن و لاغر هستند یا به دنبال افزایش حجم عضلانی هستند. اگرچه ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، اما مهم است که به افزایش وزن به شیوه ای سالم و پایدار نزدیک شوید. در اینجا چند راه اساسی برای کمک به افزایش وزن موثر وجود دارد:

دریافت کالری مازاد: برای افزایش وزن، باید کالری بیشتری نسبت به کالری مصرفی بدنتان مصرف کنید. کالری مورد نیاز روزانه خود را با استفاده از یک ماشین حساب آنلاین محاسبه کنید یا برای تعیین نیازهای خاص خود با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. برای افزایش تدریجی وزن، روزانه 500-1000 کالری اضافی مصرف کنید.

رژیم غذایی متعادل: بر روی مصرف یک رژیم غذایی متعادل تمرکز کنید که شامل تمام گروه های غذایی اصلی باشد. از منابع پروتئین بدون چربی مانند مرغ، ماهی، تخم مرغ و حبوبات برای تقویت رشد عضلات استفاده کنید. از کربوهیدرات های پیچیده مانند غلات کامل، برنج قهوه ای و سیب زمینی شیرین برای انرژی استفاده کنید. چربی های سالم از منابعی مانند آووکادو، آجیل و روغن زیتون را فراموش نکنید.

وعده های غذایی و میان وعده های منظم: به جای داشتن سه وعده غذایی بزرگ، سعی کنید پنج تا شش وعده غذایی کوچکتر در طول روز بخورید. این رویکرد به افزایش کلی کالری دریافتی شما کمک می‌کند و مصرف غذای بیشتر را آسان تر می کند. علاوه بر این، میان وعده‌های پرکالری مانند آجیل، ماست، میله‌های پروتئینی یا اسموتی‌های تهیه شده با میوه‌ها، کره آجیل و شیر را بین وعده‌های غذایی خود بگنجانید.

تمرینات قدرتی: تمرینات قدرتی را در برنامه تناسب اندام خود بگنجانید. تمرینات مقاومتی مانند وزنه برداری یا تمرینات با وزن بدن باعث تحریک رشد عضلانی می شود و به شما کمک می کند وزن سالمی داشته باشید. روی تمرینات ترکیبی مانند اسکات، ددلیفت، پرس روی نیمکت و ردیف هایی که چندین گروه عضلانی را هدف قرار می دهند، تمرکز کنید.

هیدراته بمانید: نوشیدن آب کافی برای سلامت کلی از جمله افزایش وزن ضروری است. برای حمایت از هضم، جذب مواد مغذی و ریکاوری عضلات در طول روز هیدراته بمانید. مصرف نوشیدنی های پر کالری مانند شیر، اسموتی ها یا شیک های پروتئینی را برای اضافه کردن کالری اضافی در نظر بگیرید.


برای چاقی چه قرصی بخوریم؟

در ابتدا باید این نکته مهم را متذکر شویم که قبل از آغاز هرگونه رژیم غذایی و قرص جاقی به پزشک تغذیه مراجعه نمایید و با انجام چکاپ و آزمایشات لازم از سلامت بدن ،متابولیسم و سوخت و ساز بدن مطمئن شوید.در قدم بعدی چنانچه تصمیم به خرید قرص چاقی نمودید قرصی که دارای ترکیبات طبیعی از ویتامین‌های اشتها آور ، بدون عوارض و دارای اصالت از سوی سازمان غذا و دارو هستند، از داروخانه‌های معتبر تهیه نمایید.در ادامه بهترین قرص چاقی موجود در داروخانه‌ها را معرفی و بررسی می‌نماییم.

بهترین قرص چاقی موجود در داروخانه

اگر به دنبال قرص چاقی تضمینی هستید حواستان باشد تا از داروهای تقلبی و پرخطر که تضمین چاقی سریع در کوتاهترین زمان را شعار می دهند دوری نمایید.قرص چاقی داروخانه به طور آهسته و ایمن بر افزایش وزن شما اثر خواهد کرد و نه تنها خطر و عوارضی برای سلامت شما ندارد بلکه با جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن سبب افزایش اشتها و چاقی می‌شوند.مشاهده بهترین مولتی ویتامین افزایش وزن شما را در پیدا کردن بهترین مولتی ویتامین چاق کننده کمک خواهد کرد.

1. قرص مخمر آبجو

یکی از فواید قرص مخمر آبجو برای پوست، تقویت ساختار و لطافت پوست است.قرص مخمر آبجو (Health Aid Brewers Yeast Tablets) یکی از معروف ترین مکمل ها جهت افزایش وزن و افزایش اشتها و چاقی بدن است. مخمر آبجو، یک انواع مخمرهای تغذیه‌ای است که فواید بسیاری برای بدن انسان دارد. مخمر آبجو حاوی ویتامین‌های گروه ب، فیبر، پروتئین و مواد مغذی مهمی مانند آهن، منیزیم، روی و سلنیوم است.مخمر آبجو حاوی ویتامین‌های گروه B است که می‌توانند به بهبود بافت پوست و افزایش تولید کلاژن کمک کنند. همچنین، قرص مخمر آبجو می‌تواند به تغذیه و رطوبت‌رسانی پوست کمک کند.فواید قرص مخمر آبجو هلث اید

2. قرص زینک

روی یک ماده معدنی ضروری است که نقش مهمی در فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف در بدن دارد. در حالی که کمبود روی می تواند منجر به کاهش اشتها و کندی رشد شود، تاثیر روی بر افزایش اشتها و نقش آن در چاقی نیاز به بررسی بیشتری دارد.

افزایش اشتها: روی از طریق تأثیر بر تولید و تنظیم هورمون‌ها و انتقال‌دهنده‌های عصبی مختلف در افزایش اشتها نقش دارد. برخی از مطالعات نشان می‌دهند که روی ممکن است فعالیت نوروپپتیدهای دخیل در سیگنال‌های گرسنگی و سیری مانند گرلین و لپتین را تعدیل کند.

رابطه بین زینک و چاقی چند وجهی است. کمبود روی با اختلال در متابولیسم گلوکز و مقاومت به انسولین، که از عوامل خطر چاقی هستند، مرتبط است. علاوه بر این، روی در متابولیسم لیپید و عملکرد بافت چربی نقش دارد. برخی از مطالعات نشان داده اند که مصرف بهترین قرص زینک پلاس خارجی در افراد مبتلا به کمبود روی سبب افزایش اشتها و تغییرات وزن و چاقی می‌شود.

قرص یونی زینک

3.شربت سانستول زینک

شربت مولتی سانستول پلاس زینک (Multi sanostol plus zinc syrup) یک مولتی ویتامین غنی از ویتامین‌ها و پرفایده برای کودکان و بزرگسالان است که علاوه بر زینک که عنصر ضروری برای تکامل و رشد است ، شامل ویتامین‌های گروه B و ویتامین C و ویتامین D و E و A می باشد.از مهم‌ترین مزایایی شربت سانستول زینک می توان به بهبود رشد قد و اشتهای کودکان،حفظ سلامت پوست و مو و هم چنین تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد.شربت خوش طعم سانستول زینک همواره مورد استقبال کودکان و بزرگسالان قرار گرفته و مصرف آن را برای بهبود فرآیند رشد در سنین رشد توصیه می‌کنیم.

خرید شربت سانستول زینک

4.قرص شیکوریدین دینه

قرص شیکوریدین دینه از مکمل‌های گیاهی افزایش اشتها و چاقی است و به افرادی که قصد افزایش وزن دارند توصیه می‌شود.این مکمل چاقی با داشتن شنبلیله، رازیانه، کاسنی و مالت از بهترین قرص چاقی بدون عوارض در داروخانه است.قرص گیاهی شیکوریدین دینه با توجه به خواص مواد موثره ترکیبات آن یک مقوی اشتهاآور، افزایش دهنده ترشح صفرا (choleretic) و دفع آن (cholagogue)، نیروبخش و ترمیم کننده کمبودهای تغذیه ای و تامین کننده املاح معدنی لازم می باشد، این مواد سوخت و ساز مواد قندی را در بدن تقویت و با کاهش میزان قند خون اشتها را افزایش می دهند.

5.پودر گین آپ کارن

از دیگر مکمل های افزایش وزن ایمن پوودر گین آپ کارن است و در کمک به تامین انرژی روزانه و پروتئین در افراد کم وزن یا دچار سوءتغذیه، افزایش وزن در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار و تامین پروتئین و انرژی اثرات مثبتی دارد.

بهترین قرص چاقی صورت در داروخانه

ما اگر بخواهیم قرص قوی برای تپل شدن و چاقی صورت پیشنهاد دهیم می‌توانید از قرص زینک پلاس و مخمر آبجو کمک بگیرید.قرص‌های ایمن و بی‌خطری که برای افزایش اشتها موثر هستند اغلب دارای زینک و ویتامین‌های گروه ب می باشد مانند قرص یونی زینک.در این خصوص خواندن مطلب بهترین قرص چاقی صورت را توصیه می‌کنیم.

قرص چاقی سریع کل بدن کدام است؟

مجدد در این بخش توصیه می‌کنیم برای چاق شدن به سراغ قرص های ایمن و بدون عوارض بروید و به سراغ قرص های تقلبی که با تبلیغات و مواد بی کیفیت به عنوان قرص چاقی سریع بدن شناخته می شوند نروید.قرص هایی همچون مخمرآبجو، قرص زینک پلاس ، قرص چاقی فت فست،قرص شیکوریدین دینه و پودر گین آپ کارن را می‌توان جز بهترین قرص چاقی سریع دانست.

قویترین قرص چاقی بدون بازگشت

وجود قرصی که به طور قطع و بدون بازگشت به دستیابی به وزن مطلوب کمک کند، یک تصور غیر واقعی است. در حقیقت، هیچ قرصی وجود ندارد که به تنهایی بتواند به شما کمک کند تا بدون بازگشت به وزنی که می‌خواهید برسید. کاهش وزن باید به طور سالم و پایدار اتفاق بیفتد و نیازمند تغییرات زندگی‌‌شما در مورد تغذیه، فعالیت بدنی و عادات روزانه است. بهترین راه برای کاهش وزن و حفظ آن، ترکیب یک رژیم غذایی تعادل‌دار، فعالیت بدنی منظم و تغییرات سبک زندگی سالم است.

بهترین پودر چاقی در داروخانه

در داروخانه‌ها، ممکن است شاهد مجموعه‌ای از پودرهای چاقی با عناوین مختلف باشید، اما برای یافتن بهترین پودر چاقی، نیازمند تحقیق و مشاوره تغذیه و پزشکی هستید. پودر گین آپ کارن یکی از بهترین پودر چاقی بدون عوارض موجود در داروخانه ها است.از آنجایی که هر فردی نیازهای منحصر به فردی دارد و عوامل مختلفی مانند سن، جنسیت، سلامتی عمومی و فعالیت بدنی در تاثیر بر وزن دارند، دریافت مشاوره از یک پزشک و یا متخصص تغذیه می‌تواند بسیار مفید باشد.

جمع بندی قرص چاقی قوی داروخانه‌ای

در این مطلب از سایت ویتامین کده به بررسی روش‌های افزایش وزن اصولی و معرفی بهترین و قویترین قرص چاقی بدون عوارض در داروخانه ها پرداختیم.شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان پزشکی از متخصصان ویتامین کده بهترین قرص افزایش وزن را متناسب با شرایط خود خرید نمایید.ویتامین کده از معتبرترین مراکز خرید آنلاین انواع مکمل چاقی و اقلام داروخانه ای بدون نسخه در تهران است.

source

توسط salamathyper